☰ Menu Prawe Menu ☰
Archiwum strony BIP - stan na 31.01.2021 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi

Niedziela 31.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane
NazwaTypDataOperacja
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
UWAGA.pdfplik2020-04-02UTWORZENIE
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
brak danychplik2020-04-02USUNIĘCIE
Pytania i odpowiedź.pdfplik2020-04-02UTWORZENIE
brak danychplik2020-04-02USUNIĘCIE
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA
Modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu MOSiR -Pływalnia dokument2020-04-02MODYFIKACJA

<< [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] >>
 
 
liczba odwiedzin: 722002

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X